Práce z domova jak nenaletět

05.12.2009 10:41

Práce z domova jak nenaletět podnikavcům

Mnozí z Vás, kteří jste zavítali na tyto stránky hledáte práci z domova. Zajisté jste se již setkali se zaručeně výhodnými nabídkami slibujícími slušné výdělky. Po té co jste na nabídku odpověděli jste nedočkavě čekali na další instrukce s vidinou tak konečně to teď dopadne. Odpověď přišla a opět se dozvídáte, že je třeba zaplatit "nějaký" poplatek.

Můj test

Přibližně takto dopadlo 20 mnou testovaných zaručeně výhodných nabídek práce z domova, které jsem našel na internetu a ze zajímavosti otestoval. Na 5 z nich náhodně vybraných jsem se rozhodl odpověděl a poplatek zaslat. Určitě Vás zajímá, jaké nabídky práce z domu jsem za své peníze obdržel.

 

Nabídky práce z domova – výsledek testu

Z odeslaných 5 odpovědí a finanční částky v celkové výši 1300. -  jsem obdržel tyto nabídky práce z domu.

  • Nesmyslný seznam nabídek na práci v USA nekvalitně namnožený na kopírce v počtu 5 ks listů A4. Vše zasláno navíc na dobírku za 77 Kč.
  • Návod na navlékání dřevěných korálků (vypáleno na CD). Detailní instruktáž v angličtině jak navlékat dřevěné korálky na rybářský vlasec k tomu adresa na výrobce dřevěných korálků ve Skotsku a seznam inzertních stránek kde korálky inzerovat. (toto mě pobavilo nejvíce)
  • Smlouva o obchodním zastoupení (nejmenované firmy) prodávající kosmetiku se složenkou na 1000. - Kč pro zakoupení startovací sady parfémů k tomu pozvánka na školení prodejních dovedností za 3500.- Kč, která ovšem jak bylo zdůrazněno není povinná.
  • Další návod tentokrát s odkazem na webovou prezentaci (nejmenované firmy) kde získáte za další poplatek podstráky na webové prezentaci. Dále návod kam tyto podstrání registrovat na internetu a velmi naivní popis jak získat návštěvníky a zbohatnete.
  • To nejlepší na konec. Nemohu zde uvádět jména (zákon mi to nedovoluje), ale toto byl vrchol všeho citovat můžu: „ Dobrý den pane „XY“ Děkujeme za Váš zájem stát se členem nejprestižnější makléřské společnosti v Evropě. Udělal jste první krok k Vaši finanční nezávislosti gratulujeme Vám……… pokračování nesmyslů a konec mě dostal. Byl jste vybrán jako manažer pobočky ve Vašem regionu (nikde jsem neuvedl odkud jsem) naskytla se Vám životní šance vybudovat a vést vlastní tým pod naši značkou.  Staňte se nezávislým obchodníkem, co nejdříve těšíme se na spolupráci s Vámi.“ To je vše neváhal jsem tedy a odepsal, že mne nabídka zajímá a mám Vážný zájem stát se tím „manažerem pobočky“ Co tedy pro to mám udělat. Odpověď dorazila do tří dnů poštou dobírkou za 650 Kč ( kterou jsem už nevyzvedl ) tak nevím co v ní bylo asi CD nebo nějaké formuláře

Jak na "podnikavce"

Určitě se mnoho z Vás napálilo a zaslali také různé poplatky. Jde tomu však předejít alespoň částečně.
Podívejte se na jednoduchá pravidla, které se Vám při hledání práce z domova vyplatí (a nejen tam).

1.    Věnujte pozornost emailové adrese v případě, že uvidíte email na free emailových službách (seznam.cz, centrum.cz a další) Zvyšte ostražitost solidní firma případně obchodník má des již svoji webovou prezentaci a příslušný email s koncovkou svého webu. Příklad :  mojefirma.cz emailová adresa  něco@mojefirma.cz  Firemní email je důležitým vodítkem serióznosti nabídky.

2.    Věnujte pozornost kontaktním údajům na webových stránkách firmy, která Vám práci nabízí v podpisu emailu případně korespondence. Pokud nejsou uvedeny nebo jsou neúplné zvyšte pozornost. Ze zákona je firemní webová prezentace něco jako kamenný obchod a musí být zrovna tak označena.  V případě, že najdete telefonní kontakt neváhejte a zavolejte a ptejte se.
3.    Zahrajte si na špiony. Zjistěte si informace o tom, kdo Vám práci nabízí. Jde to velmi jednoduše.
Sepište si všechny kontakty, které na firmu máte k dispozici. Otevřete si Váš internetový prohlížeč zadejte adresu www.google.cz a do vyhledávacího pole postupně zadávejte kontaktní údaje, které jste si poznamenali, doporučuji začít emailovou adresou index google vám najde vše kde je dotyčná emailové adresa uvedena. Stejně případně pokračujte s dalšími údaji, které máte k dispozici.

Nebuďte hloupí a než někomu peníze pošlete, zjistěte si o něm co nejvíce a pak se rozhodněte.
Hodně štěstí
Fox.

  Protected by Copyscape Unique Content Check

Práce z domova aktuality

Životopis

26.08.2011 11:23
Jak napsat úspěšný životopis to je otázka, kterou si klade mnoho žadatelů o zaměstnání. Hledají na internetu osnovy životopisu a pořád se jim nedaří ono totiž není jednoduché kvalitní životopis vzor na internetu nalézt. Na webových stránkách Životopis naleznete mnoho zajímavých a poučných...

Vytvořte si životopis ze vzoru

12.07.2009 18:32
Vytvořte si životopis ze vzoru Jistě se vám již někdy stalo, že jste byli dotázáni na váš strukturovaný životopis. Většina z vás již v minulosti svůj životopis tvořila a určitě mi dáte za pravdu, že vytvořit ho tak, aby byl životopis stručný, přehledný a poutavý, není nic lehkého. Na stránkách...

Úřad práce Nabídka práce úřad práce | Catringové služby Catering Zajištení banketu a rautu
Web Analytics